So freaking incredibly!!

Kan egentligen inte med ord beskriva hur j******vla skönt det var att slå Polen idag efter förlängning. Det har varit denna matchen vi väntat på, tränat för och förberett oss för. En sjukt viktig match som nu kan ta oss vidare i gruppen. Det är väl ungefär allt jag behöver säga... Galen match och fokus och vilja måste ja säga va dagens keywords och som vi hade mest av. Är helt slut nu och ligger utmattad i hotellsängen men det känns så braa... Så skönt att vi fixade de här och vi får glädjas lite till över vinsten men sen gäller det att fokusera igen för imorgon möter vi Frankrike, som blir en grymt tuff uppgift. Som ni märker...EM är igång!


Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Och det är ju du som är då otrolig!Vilken fighter! Nu är kanonen tillbaka. Världen får se upp! 32 p är inte kattpiss precis! Grattis och lycka till mot fransyskorna i morgon! Håller tummarna! GO SWEDEN GO!

2012-07-26 @ 20:42:44
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: joanna-livet med asperger


Hej!
Jag heter Joanna och är 24 år och när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag om livet med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund, så kolla gärna in min blogg:)
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått någon liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du förstår att jag bara försöker sprida den viktiga info jag bär på:)

2012-07-28 @ 21:22:12
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0