Mot Malmö imorgon!

Då ligger man här i soffan efter att kommit hem från Stockholm där jag va på Amandas studentmottagning. Hon tog dock studenten i tisdags och hade då mottagning med Mickis men eftersom hon bor i Stockholm hade hon även idag själv med mer familj, släkt och vänner. God mat och trevligt sällskap blev det och sen drog vi hem med tåget igen. Måste nu börja packa inför imorgon då jag faktiskt ska dra hem till Malmö. Det var ett bra tag sedan jag var hemma, i julas närmare bestämt och det ska faktiskt bli skönt att få komma hem lite. Stannar dock bara 5-6 dagar men det ska ändå bli riktigt skönt att få åka till Malmö lite. Ska försöka träffa så mycket människor som möjligt men även bara ta det lugnt och umgås med min familj, det behövs det med. Så ska väl försöka börja med det som jag normalt sätt brukar vara rätt sämst på. Packa! Packar alltid med mig för mycket och vi får väl se om jag lyckas bättre nu.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Oh, vad kul att du drar söderut o hem till lilla mamsen&papsen. Då blir de glada.

Kanske de får lite hjälp i djungeln också?Fram med macheten och slå dej fram bland lianerna!!!!!! Bra träning för musklerna!

2012-06-10 @ 01:10:43
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0