Holidays

Shoo!
Mickan fixade fint kollage med bilder från någon dag sedan nu på lovet. Lyckat lov faktiskt trots besvikelsen med Avicii :(  Första skoldagen idag och jag saknar redan lovet. Men nu är plugget igång igen i alla fall som vanligt med massa uppgifter som ska lämnas in.
Tränade idag och var med och spelade i stort sett hela tiden. Känns så skönt att äntligen kunna träna och knäet känns faktiskt väldigt bra. Det är bara de mentala och basketbiten som ska på plats men de kommer. Är i alla fall så glad att slippa rehaba och imorgon blir det första morgonträning med laget. Ska alltså inte till min sjukgymnast som jag nu gjort i ca ett års tid varje morgonträning, skööönt.
Nu ska jag nog ta och sova! Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0