I'm back on court!

Efter alla turer med mitt knä, två operationer och massa rehab i 13 månader gjorde jag igår min comeback på basketplanen! En enormt skön känsla och riktigt kul. Kände lycka och som att jag var i en lite bubbla när jag på hemmaplan presenterades av speakern och fick spela 2minuter på planen. Riktigt skön känsla och nu vill jag bara komma igång ordentligt och spela. Om jag tänker tillbaka så är det rätt sjukt hur jag satt där och visste att jag hade all denna tid framför mig och nu är jag här.What doesnt kill you make you stronger som man brukar säga och det stämmer faktiskt! Nu hoppas jag bara att det ska gå bra och jag ser framemot att kunna börja lira nu igen! F***n va jag saknat och spela, så trött på att bara titta på bänken och veta att man inte får spela, nu äntligen! Scania cup nästa veckan och finalmatcher väntar och även fast jag ska ta det lugnt i början så är känslan av att bara få lov att kunna spela så skön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0