Tuesday

Heey!
Två träningspas idag och skola som vanligt .Sen var man ju tvungen och dra lite till Maxi och handla eftersom mat saknades i hemmet och nu ligger man däck i soffan. Där har ni väl ungefär min dag. Tänkte visa lite bilder från helgen när vi va hos Jennifers brorsa men väntar in bilder från Binta så ni får nöja er med denna så länge på mig och Gabbi efter att ha badat i utomhus jacuzzin. Riktigt nice faktiskt, en fet utomhus jacuzzi på balkongen med utsikt över staden, undrar varför jag inte varit där tidigare?:)
Nu ska ja nog snart ta och sova, är fett trött. Imorgon är det match och det kan hända att jag imorgon får lov att spela mina första spelminuter på 13månader. Helt sjukt, får se hur matchen blir men det skulle vara grymt kul!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0