Monday

Ligger i soffan och har precis kollat klart på en rätt kass film som jag var tvungen att se till ett svenskarbete. Ganska fint väder utan men dock inte så varmt. Jag är dock instängd här i lägenheten, saknar min balkong nu lite men vad ska man göra? Sommaren närmar sig och då vill man bara va ute. Länge sen man var i sommarstugan..Har lantställe i Småland och va ute på sjön där mitt på sommarn är inte helt fel. Längtar tills sommarvärmen kan komma på riktigt...
Nu ska jag ta och laga lite mat, sen väntar träning och ikväll hoppas jag på att mina trappuppgångsvänner Binta och Amanda håller sig här så vi kan hänga lite, have to catch up med Binta som hunnit va både i Barcelona och Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0