Ready for tomorrow!

Skola, ärende på stan, plugg, tvätt, städning och matlagning. Inte de roligaste sakerna man kan ägna sig åt men det är vad tiden nu ägnats åt och plugg kommer vara något som jag kommer få fortsätta kampas med nu dagligen i drygt 1,5 vecka till. Men imorgon väntar även annat kul. Ska fira min 18års dag hemma hos mig och ska bli spännande och se hur man kan tränga in 20 pers i min tvåa. Därefter blir det utgång och ser framemot en riktigt kul kväll!! Kommer bli grymt!
Har lite bildbrist nu så får bli en låt istället!
Puuuuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad synd det är om dej den kommande tiden...stackare...inte varje dag man kan tälja guld....<3

2012-05-22 @ 23:18:26
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0