Senaste nytt

Shoo!
Fick ha sista lektionen på stan idag och därefter blev det glass i solen nere vid Maren och sen en runda på stan och kollade lite i affärer. Ingen shopping för mig nu dock då jag fyller år om två veckor men måste däremot kolla ut lite vad jag önskar mig. Kom dock på att det var väldigt länge sedan jag visade shopping här på bloggen och införskaffat lite snygga saker på senaste så tänkte visa de.
Bikbok
Salt


Cubus och Bikbok


Bikbok och Indiska


Bikbok


Min älskade röda skinnjacka från Salt (gör sig inte riktigt på bild)

Kommentarer
Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

fina saker :D

2012-05-02 @ 23:31:13
URL: http://www.nattstad.se/jummivonminji
Postat av: Maggan med eget Hawaii

Skinnjackan är ASA läcker, jag klämde på den när jag hämtade dina päron inför SM-finalen!

Klänningen är jättefin också.Du har verkligen känsla för kläder. Tycker du borde söka lite modelljobb.

Du hörde vad Maria Montazami sa till dig!!!!

2012-05-02 @ 23:40:04
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0