Sunshine!

Döör så skönt väder de är, levt instängd i baskethallar nu i en vecka så riktigt skönt att vara ute hela dagen idag då det var friidrottsdag med skolan. Lite färg har man nog också lyckats få och hoppas nu bara vädret håller i sig. Det är sjukt så mycket som händer just nu inom kommande veckorna, massa kul saker som olika födelsedagsfirande, Avicii och grejer som måste fixas men även mycket skoluppgifter som ska in. Fullt upp alltså och måste se till att fixa de sista plugget nu bara innan man kan pusta ut och avsluta sitt andra år på gymnasiet. Så dags och ta tag i plugget och lägga blogg och facebook åt sidan.
Bjuder på bild på Ray-Ban pilot solglasögon som nu är mina, en av mina fina 18års presenter från mina kära föräldrar.
Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej, jag sökte på en vit spetsklänning från bikbok på google och då kom din blogg upp. Det är ingenting du äger och har lust att sälja? Kan betala rätt mycket, för behöver en sådan =D

2012-05-22 @ 20:12:44
URL: http://lisamichelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0