19 november

 
Tjoo!

Ligger som vanligt i soffan trött efter träning. Varit en händelserik kul helg där först fredagkvällen tillbringades med Claess, Louise och Nadia. På lördagen väntade sedan match mot 08 som slutade med vinst med nästan 60 poäng. På kvällen käkade vi middag på Olearys och det slutade sen med att vissa av oss satt kvar tillsammans med några andra som kom och satt och snackade flera timmar och bara hade det trevligt. Igår blev det först pluggintervall med Claess där vi gjorde klart vårt reportage och sen blev det bio med Louise, Louise pojkvän Dennis, Nadia och Claess. Såg andra delen av Breaking dawn och ni kan va lugna, jag ska inte avslöja något men den var faktiskt bra så ni som gillar Twilight tycker jag ska se den!
Håller nu på och svara på lite mail och fixa lite och kollar även lite på hur min studentmössa ska se ut. Måste beställa den nu typ men ska kolla storlek på mössan imorgon och får då också bestämma mig vilka namn jag ska ha var på mössan haha. Gud va de avancerar med studentmössor asså, man kan göra den hur unik som helst och de gillar och råna en samtidigt...Men man tar ju bara studenten en gång så!!
 
 
 Några av mina fina teammates på Olearys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0