Before I say good night

Idag var det då dans vid ingången av skolan och sång i matsalen som gällde. Vissa av oss i klassen är väldigt drivna så imorse fixade vi koreografi och tränade på vår låt. Blev dansmedlyn i entrèn och sen sjöng vi två och två versen i "I want it that way" med Backstreetboys och delar av klassen samlades sen i mitten och sjön gemensamt. Priset är väl i sig inte värsta då det handlar om vem som får springa ut först på studentdagen men som idrottklass är vi tävlingsinriktade och ska vinna detta. Gick förövrigt i skolan till drygt 4 och åkte sen hem och däcka...Har sedan tränat ikväll och efter träning stack Amanda med mig hem och så har vi lagat mat och kollat Breaking Dawn part 1. Part 2 har ju premiär idag och inte sett ettan än så kände att det var dags...Lite för mycket fantasy för min del men de är fortfarande bra. 
 
Annars måste jag också bara tillägga en sak...Jag förstår verkligen inte hur vissa människor fungerar, det är verkligen sjukt hur en del människor kan agera och leva med sig själv och sina handlingar. Att medvetet hela tiden göra felaktiva val och agera som att inget hänt. Handlingar som gör att man tappat hoppet om människan. Finner egentligen inga ord men hoppas bara jag själv aldrig får uppleva något sådant här och jag lider verkligen med en person som utsätts för något sådant. 
 
Okej ska inte avsluta så depp...Måste tillägga som 98% av mina vänner facebook redan gjort att Zlatan är kuuung, herregud. Kan erkänna att jag inte ens såg matchen men inte som det behövs när hela världen uppdaterar en på facebook och det 4:e målet var ju bland det sjukaste jag sett. Nice att Zverige vann idag! 
 
 
 Gonatt! Bjuder på en gamal låt som just nu är på repeat hos mig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0