OtursOlga?

Tjaa!
 
Drog sig upp imorse på extra tidig morgonträning (8!)...Trots att jag faktiskt höll vad jag sa och la mig tidigt igår så jag fick mycket sömn inatt mår jag inte bättre. Har nu stannat hemma från skolan och ligger med huvudvärk, halsont och yr och hänging. Ska försöka sova och göra någon huskur eller något för har inte tid med att va sjuk. Euro cup på torsdag och då måste jag va 100...Faan hatar och va sjuk asså, men antar att det är sådana tider nu om jag utgår från Twitter och Instagram. De bästa sakerna som  underhåller mig nu och favoriten på Twitter är OturOlga asså hahahha. Ja dör av garv åt vissa tweets asså, så klockrena!! Om ni inte följer henne, så börja gör de nu haha! Ska inte klaga än men om jag inte blir frisk till torsdag känner jag mig själv lite som OtursOlga.
Blir aldrig sjuk. Bara när roligaste matchen inträffar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0