SAT

 
SAT ÄR BOKAT!!! Förstår inte riktigt varför jag hypar men varit så seg hit och dit och även fast jag fortfarande inte bestämt vad jag ska göra nästa år har jag bestämt mig för att göra SAT testet för att sedan kunna åka på visits för att se hur det är. För er som inte riktigt är så insatta så kan jag berätta att SAT är som högskoleprovet fast på engelska (!!!!!!!!!!) och något man måste göra för att åka på visits och klara för att gå på College. Så nuuuu är det äntligen bokat och ska göras den 26 januari..Exciiiited men inte det lättaste provet kan jag säga men även fast det är svårt och plugga till ska jag försöka plugga på lite åtminstonde i böcker som finns till hjälp. Problemet är bara att böckerna är som biblar och ligger på typ 700-800 sidor lol!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Lycka till med SAT!

2012-11-03 @ 20:01:16
Postat av: Amanda

Har du skrivit högskoleprovet? Om du fick bra resultat där så borde SAT gå hyfsat? Får man fråga vad det kostar att skriva provet? Lycka till! Kram, Amanda.

Svar: Nej det har jag inte...Får hoppas på att det går bra ändå, får kolla igenom böckerna lite. De kostar ca 80 dollar att göra de så runt 600 kr. Tack så mycket!
Paulina

2012-11-15 @ 21:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0