The game of the year

Heej!
Det är med lycka jag kan säga att jag idag vaknade upp pigg och frisk. Känner mig bra idag och fick även iväg lite skott imorse efter vår walk through så jag är redo. Skyndade iväg till skolan två lektioner och snart måste jag iväg på mössprovning till studenten. Men i huvudet är de matchen som snurrar. Ikväll möter vi Horizont, ett ryskt atletiskt långt lag. De har bl.a. en tjej 202cm som blir lite att bita i. Vet att vi har en tuff uppgift framför oss men ikväll gäller det att respektlös bara gå ut och spela precis så som vi vet att vi kan spela. Det här kommer bli den tuffaste matchen för mig någonsin, aldrig tidigare spelat mot sådant här bra motstånd. The game of the year som coach sjäv sa...Ska bli grymt kul! 

Kommentarer
Postat av: Ina

The game of the year och du var med och såg till att Telge vann:) grymt jobbat o med 11 poäng satta :)

2012-11-10 @ 13:55:54
Postat av: Anonym

hur e det att spela mot en så lång tjej? =) är väl inte direkt vardag eller..?

2012-11-11 @ 19:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0