Chillin

Projektplanen är inskickat, man fick maten serverad av vännerna här ikväll och kroppen känns som en påse sand. Det skulle sammanfatta min kväll rätt bra faktiskt. Förövrigt en rätt jobbig irriterande dag, börjar komma in i lite höstdepp här. Eller eftersom jag är medveten om det är det ju bara att vända åt andra hållet men man känner att det börjar gå  lite tugnt nu...Man vill ju bara gå i ide när man vaknar upp och kollar ut. Men imorgon är vi faktiskt lediga från skolan, bara utvecklingssamtal som väntar så det ska bli riktigt skönt. Jag, Nadia, Claesson och Louise ska då dra till Skärholmen för att kolla lite Halloween kostymer och shoppa lite kanske. Men ser mest framemot att få sova, MEN givetvis blev det nu ändrat så att min hyresvärd tillsammans med internetkille kommer och väcker mig 9.00 för att försöka fixa mitt internet. Orkar inte ens gå in på det där men kan ju säga att det varit bland det krångligaste och segaste i mitt liv, trodde det var 2012 men tydligen tar det en himla tid att få ett internet att fungera. Nu ska jag luta mig tillbaka här i soffan och lägga datan åt sidan och bara chilla framför tv:n med de här två typerna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0