Heyhey!

Då var man här igen...Seg på och uppdatera som vanligt men eftersom jag inte ens tar mig tid att diska har det inte heller blivit att jag bloggat. Helt sjukt vilket diskberg jag precis tog tag i, kände att det såg förjävligt ut så kunde inte vänta längre. Amanda höll mig sällskap dock men fan va jag hatar och diska haha. Kan annars sammanfatta det som hänt här lite...Spelat två matcher i veckan, en mot Solna som gick uselt och vi förlora och en mot Mark där vi spelade betydligt bättre och vann. Nästa som väntar är nu Euro Cup som är nästa torsdag...Exciited!! Har även äntligen tagit lagbild. Skulle tagit för länge sen men så blev det inte, förstår dock inte riktigt varför fotograften var tvungen att lägga på dock effekten på bilden typ haha. 
Bäst av allt just nu är att vi nu har lov i en vecka, varit en del plugg i veckan som nu är gjort och så skönt att få lite ledigt nu. Kan också meddela att jag ÄNTLIGEN fått internet till min lägenhet, efter 1000 besök hos mig av olika människor och massa strul funkar det nu äntligen och ska nu försöka koppla in internetet till min hightecka TV som ja fick av min granne om ni kommer ihåg. Är ju inte teknikproffset själv så får väl se om jag lyckas men ska i alla fall försöka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0