Loooong day

Idag kan jag inget annat än ge lite cred till mig själv. Gått 8-16.30 i skolan, med två prov och däremellan jobbiga lektioner. Därefter lagmöte, kvällsträning och lyckades sen dessutom laga mat till mig själv utan att bränna den lol. Lyckas alltid bränna min mat på något sätt så kul att man lyckas någon gång i alla fall...Ligger som en plattfisk i soffan nu och ögonen faller typ ihop på mig men ska tvinga på mig lite historiaplugg då det imorgon är redovisning innan jag kryper under täcket. Det drar också ihop sig till vår premiär, på lördag smäller det, en viktig match på många sätt. Med det sätter jag punkt och säger gonatt!
På lördag har både vi och herrarna permiär. Klockan 14 och 16 i Täljehallen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0