Neighbours know my name

Har glömt berätta om min helt fantastiska granne som jag har här. Fick förra veckan en grymt fin 46" Philips LED TV med 3D funktion och en extern hårddisk till den helt gratis. Eller för honom sker betalningen genom fribiljetter till matcher och lite signerade bilder men anser inte att det kan räknas som betalning. Helt sjukt hur generös man kan va och är så glad med min nya TV här i lägenheten. Kan också tillägga att detta vara andra gången jag fick en TV av honom, fick hans gamla för 2 års sedan också då han köpte en ny och denna TV:n är då den han köpte ny förra gången. Finner inga ord riktigt men är bara glad och tackar och tar emot.
 
Sådana grannar känns ju rätt unika men sen idag upptäckte jag att jag har andra typer av grannar också. Kommer hem till lägenheten efter att ha sovit borta och möts då av att någon äggat min brevlåda. Ligger äggskal och ett knäckt ägg precis innanför dörren och tror först det typ är jag som spillt sopor men förstår sedan att någon måste ha tryckt in det i mitt brevlådefack. Om det är en granne eller bara någon som vill jävlas med mig vet jag inte men någon där ute är det i alla fall! Man kan ju undra vad man har gjort för att förtjäna det liksom? Hatad som granne eller vad? Har man fiender där ute i världen? Någon som sett eller hört något, eller va du på plats när det hände? Ring då in till mig, tillsammans hjälper vi varandra och gör samhället tryggare. Hahhah driver, men ändå rätt nyfiken på vem det var, sugen på att hämnas ju.
Från LED tv........Till äggskal
 
 

Kommentarer
Postat av: fatima

du har gjort dett till efterlyst paulina <3

2012-10-14 @ 23:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0