Amazing photo shoot!

Vilken dag! Har idag fått möjligheten att vara med om en riktigt häftig photo shoot! UCLA är sedan tre år tillbaka kända för att varje år arrangera en stor photo shoot och enligt coacher och spelare som varit med förr var den bästa iår. Var där tidigt imorse och fick hår och smink fixat av riktiga stylister och därefter tillbringades hela dagen i studion med laget. Vi alla tog 4-5 olika bilder, individuella basketbilder, årsbilder (freshmen, sophomores, juniors, senors), basketbilder med UCLA props, professionell bild med classy outfit samt en bild med vanlig klädsel med saker som symboliserar våra intressen utanför basket. Massa underbara människor som hjälpte oss att fota, styla oss (en tjej smörjde till och med in mina ben i lotion åt mig), gav oss mat och självklart fantastiska Pam som hade koll på allas basketoutfits. Dagen blev som sagt lång i studion och utöver alla bilder som togs var där folk som filmade oss, tog backstage bilder och intervjuade oss. En grymt rolig dag och en upplevelse som jag dessutom är bortskämd med att komma få göra varje år här. Coacherna var även med oss hela dagen och det är otroligt vilket gäng de är! Här har ni mina backstage bilder, har även någon av orginalbilderna (som jag fotade från en tv skärm) men de får ni vänta med tills jag har de på riktigt.
 

Kommentarer
Postat av: Ina

Ohhhh, så kul, precis som du fått berättats för dig då!
Så fina bilder o så snygg du är!

2013-08-12 @ 18:33:17
Postat av: kitt

fy bubblan va kul o så fräcka bilder ...snygg också sista bilden sticker du ut !!!!!å vilken lyx ingen matlagning där skulle mormor fått bo.hon var ju så trött på att laga mat,,,tänk du kan bara gå o välja vad du vill äta vilket omklädningsrum sånt man sett fotbollsproffsen har Zlatan etc.ja du har fått det bra..sköt om dig o se upp för skjutgalningar !!!kram kitt

2013-08-12 @ 22:32:10
Postat av: Ida

verkligen fina pics!
Måste bara fråga, hur lång är hon den där ena tjejen egentligen? Du ser ju nästan KORT ut i jämförelse, inte helt vanligt kanske... :D

Svar: Tack så mycket!!Haha ja hon är väldigt lång, känner mig nästan kort också bredvid henne, hon är 6.9 i USA, vet inte exakt hur långt de är men ungefär 202-205! :)
Paulina

2013-08-13 @ 01:34:40
Postat av: alex

Men stackars den långa tjejen hur får hon tag på skor dina fötter ser ju små ut jämfört med henne.

2013-09-22 @ 15:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0