Freshman

 
Tjaa!
 
Precis hemkommen från dagens alla aktiviteter men ska dock iväg på något som heter PLF om ett tag, min första gång där idag men det ska vara någon typ av hjälpmedel för att plugga. Det är obligatoriskt att gå på så antaligen lär de väl sitta och fråga ut mig massa om lektionerna jag varit på för att hjälpa mig. Tar en Political science som en klass och är kanske inte de mest intressanta och särskilt inte när politiska fraser och ord används som jag knappt hade förstått på svenska. Det är däremot en jämförelse mellan Storbritannien, USA och Frankrikes regeringar som undervisas så kul att läsa om Europa i alla fall och något man är lite mer bekväm med. 
 
Vissa bilder är nu redan publicerade från vår photo shoot och det finns även en artikel publicerad om oss som ni kan läsa här. Bilden är på oss freshmen från detta året och som jag kommer spendera mina 4 år här med. Lauren (till vänster) har dock redan varit här ett år men redshirted (skadad och stod över från spel) hela förra säsongen så kommer va här 4 år till.
Nu ska jag iväg på PLF!! Puuss
 

Kommentarer
Postat av: Matilda lillen sawo hihi!

Åhhh det är så himla kul o läsa din blogg lisa!!! Tänker på dig! All lycka till dig o din snygga tjejer ;) Mwaaah

2013-08-27 @ 16:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0