Good morning!

Otroligt skönt och ta sovmorgon och sova ut idag. Förutom att få ordentigt med sömn har jag i stort sett än så länge bara legat i sängen och smsat och snackat med Sverige.Trots 9 timmars tidskillnad finns de ändå trots allt rätt många tillfällen på dygnet då jag kan snacka med de där hemma även fast det kan vara olika dagar för oss.
Idag måste jag plugga, vet inte riktigt hur jag ska lägga upp de här för har 3 midterms nästa vecka och har okej koll på alla men kan inget av ämnena riktigt bra. Skulle också vilja åka iväg till en mall här och kolla lite affärer. Behöver köpa Converse eftersom mamma envisades med att jag inte fick ta med mina favvo vita eftersom de va så slitna. I och för sig rätt smart, för har redan en hel del här och är redan kär i all shopping här även fast jag knappt kollat så mycket. Jag har dock redan anpssat mig till collegemiljön och går mest i träningskläder eller väldigt chill klädsel så all denna underbara shopping som finns skulle jag egentligen inte behöva ta del av. Men det är ju som med maten som jag berättade om igår, ibland kan man kan inte riktigt låta bli.
 
Igår blev det en myskväll här. Jag och min roomie kollade film, såg Love and other drugs och det konstaterades att jag är rätt känslig till tårar då jag satt där helt förstörd och hon helt normal när filmen va slut. Hon hade dock redan sett den så skyller på de. 
 
Verkar som min roomie fastnat i sin film som hon ska se för sin engelsk klass men ska försöka dra med henne och gå och käka frukost i dining hallen nu. Imorgon blir det Santa Monica!! :) 
 
Bjuder på en bild från vår photo shoot förra veckan (inte fått orginal bilderna än dock)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0