Long day!

Heeello!!
 
Va har man gjort idag då? Ja,vad har man inte gjort idag känns det nästan som. Varit en massa saker idag (längsta dagen på veckan). Gick upp 6.45 och skulle ha möte med en läkare. Tyvärr blev det missförstånd så det är uppskjutet till imorgon och gjorde istället foam rolling och rehab. Därefter hade jag min engelsk klass där vi försökte analysera och lista ut hur ett släktträd hängde ihop i en dikt. Har gjort en del random uppgifter i den klassen men nu är det bara 2,5 vecka kvar av summer school så nu har vi skrivinlämning och kort muntligt framförande kvar. Hade sedan min Political Science klass och idag var jag rätt lost måste jag erkänna. Förutom att min lärare hoppade över det som stod i planeringen, gick han även in på oväsentligt många detaljer och skulle kunna jämföra det med vår gamla kära Igelstaviken lärare Per och hans sidospår. Kan ju va väldigt intressant men när det gäller politik och på engelska så tappar man mig rätt lätt.
 
Jag hade därefter Bridge där jag konstaterade att jag om 2,5 vecka har två inlämningar och två finals och möjligtvis en muntligt presentation...Känns som att jag får börja nu! Efter Bridge gick jag till rehab centret och körde arm biking. Fick sedan avlossat runt 800 skott med min nya älskade vän "The gun" och hade därefter gym. Sköt ytterligare några 100 skott efter det, gick och träffade en fot terapeft som ska fixa ilägg i skorna samt gick och åt en efterlängtad middag. Dagen var dock inte slut där utan direkt därifrån gick jag till PLF (obligatorisk plugghjälp skulle man kunna översätta de till) där jag fick försöka framföra min kunskap och lära mig nya  saker med min PLF lärare. Kom hem runt 21.45 och la mig pladask på sängen. Klockan är inte 23 än men trots den nattmänniskan jag är ska jag nu faktiskt ta och sova  nu. Träning 7.15 imorgon!
Mycket som händer här men trots att pluggbiten inte tillhör favorit aktiviteten så är det vårt nya mindset som talar, we dont have to do this, we get to do this! 
En bild på en del av fina campus!
 
Gonatt från LA!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ina

Åh, vilka dagar du har. Mkt som är olikt i Sverige o mkt mer spännande och alla försöker hjälpa på olika sätt. Men plugga o träna hårt måste du Tänk att man kan älska någon som :) ha ha förstår vilken vän det är!
Åh, LA o UCLA by night inte illa.

2013-08-28 @ 21:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0