This monday

Heello!!
Busy dag idag...Har dock bara haft en lektion idag då vi kollade film men trots det är man rätt trött då man varit iväg från 06.30-19.00. Tidig morgonträning med gym och äntligen fick man köra lite basket också även fast det var väldigt begränsat p.g.a. mitt knä. Sedan har jag haft något som kallas bridge och individual bridge. För att sammanfatta de hela så är de möten vi har för att gå igenom nya saker samt de hjälper oss med saker. Jag och garanterat många hemma i Sverige är dock redan vana vid att ha hand om vissa sådana saker själv men här vill de strukturera upp de och ha massa möten och grejer. Har även träffat en doktor idag som undersökt mig och sen har vi haft lagmöte då vi fick skriva en snabb resumé (8 min på oss att skriva) om en bok vi fått läsa. Vi ska sedan jobba vidare med den och slutligen fick vi göra ett kollage med bilder/ord från olika tidningar, en s.k. bord vision av oss själva som vi också ska ha till något i framtiden. Fick klippa och klista från olika modemagazin/tidningar och slutligen blev min såhär haha!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ina

Åh, det var ju ett passande bildcollage om dig :)

2013-08-13 @ 19:36:56
Postat av: Ina

Åh, det var ju ett passande bildcollage om dig :)

2013-08-13 @ 19:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0