Notre Dame

Heey!
Då sitter vi i bussen på väg till flygplatsen efter att ha spelat mot Notre Dame! De var riktigt riktigt bra och vi matchade inte deras nivå idag. Känns frustrerande att sitta på bänken men vi fem spelare som trots allt gör de försöker hitta nya vägar att sprida energi och försöka hjälpa laget. 

Jag har nu avancerat ytterligare med mitt knä och började med cutting full speed nu igår. Det är så himla bra för ja tränar med styrketränaren nu varje träning och gör basketrörelser men under kontroll och går liksom inte bara ut och kör och jag tränar först. Och tro det eller ej, saker som man normalt sett gör utan att tänka finns det en hel del teknik bakom som man kan förbättra. Hoppas kunna fortsätta se denna förbättring nu och inom en ganska snart framtid kunna börja träna fullt/spela. 

Kommande vecka är finals week. Min vecka är dock inte alltför tuff, hade ett test förra veckan, slutfört uppgifterna för ett ämne så behöver bara skriva en uppgift denna veckan. Nedräkningen pågår också till att jag får åka hem. Helt sjukt hur snabbt tiden går men tisdag nästa vecka lämnar jag LA och drar till Sverige. Kommer först vara i Södertälje ett par dagar innan jag åker till Malmö!!
Läängtar efter er alla där hemma!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0