One flight away!


Då sitter man på Londons flygplatsen! Finals week är över, har hunnit vara i San Diego och drog hem en vinst och hade även community service igår då vi tvättade barns fötter och gav de alla på hela skolan nya skor. Rätt häftigt event och upplevelserikt att få interact (shit va säger man på svenska) med barnen!

Sitter nu som sagt på Londons flygplats och är nu inne på min andra mellanlandning. Känns nära nu! Kan inte fatta att jag om bara några timmar är i Sverige och får då träffa mina fina vänner. Kan inte heller fatta vad det är för dag idag eller va klocka är för tror seriöst jag kommer va missa sömn för tre dygn pga denna tidsomställning. Men jag är nattmänniska så ska jobba genom jetlagen för att bara så sjukt glad att jag får ett litet break och komma hem och träffa alla. 

Har just nu inget fungerande simkort så använder Wifi och det slutar snart gälla här på flygplatsen så tänkte bara uppdatera lite kort.
Hoppas ni alla har de bra och ni där hemma, snart seeees vi!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0