Anlänt

Heeej! 
Då har man kommit fram till värmen och redan tagit del av allt det underbara som finns här och som ska utnyttjas dagligen. Badat, solat ( även fast mina föräldrars favoritord är skugga och är överbeskyddande), ätit gott och shoppat. 30 grader här och har idag bara chillat vid Maggans pool. Maggan är för många av er redan känd som den baskettokiga moster Maggan, hon brukar ha stenkoll på allt som händer när jag spelar men jag är just nu inte spelaktuell utan nu passar vi på att njuta här tillsammans istället med Maggan, som även har lägenhet här i Thailand. Precis hemkommen från en runda nere i byn med god mat och shopping... Ja som ni märker, jag har det bra nu!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggan i värmen Kamala

Så kul att ha dej o päronen här.Du är verkligen värd att få njuta av allt som finns här!
Bara du inte brände dej igår under parasollet, tyckte du såg lite rödflammig ut framtill!
Solen sätter spår även i "den där dj-a skuggan", vet du!

2013-02-03 @ 02:49:31
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0