Direkt från poolen

Heej! Sitter nu i skuggan efter att ha ätit en väldigt god lunch här vid poolen. Det är sjukt varmt här, 2-3 20minuters intervaller i solen är typ allt man klarar innan det blir för mycket och sedan svalkar man sig här i poolen. Smidig som man är här man lyckats smörja in sig ojämt med solskyddsfaktorn så tycks se vissa röda partier mer än andra häaha. Har nu suttit i skuggan med min bok och har det riktigt bra. Åkte taxi till Phuket till lite olika ställen igår. Åt en enorm glass till middag och fick även shoppat en del även fast jag tror jag kommer gå loss allra mest i Patong. Nu ska jag ta mig ett dopp här, har wifi precis vid poolen, så sjukt skönt även fast de fungerar sådär ibland. Pusss pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0