Effektiv!

Heej!
 
Ungefär lika aktiv som jag idag varit, lika oaktiv har jag varit här på senaste. Har idag redan hunnit med att rehaba, haft körlektion, fixat ärende, skickat iväg viktiga mail, handlat samt tvättat allt efter resan. Har fortfarande saker att fixa men har nu tre timmar till innan träning. Känns rätt bra faktiskt. Anledningen till jag hunnit med allt detta är dels för att jag började 8 imorse men även eftersom vi denna vecka har lov. Föör skönt. Inga lektioner men plugg har vi fortfarande massa kan jag säga! 
Har fortfarande inte lagt upp bilder från Thailand men så länge får ni ta del av lite bilder från helgen.


Kommentarer
Postat av: In

Åh, duktiga du .......god planering o effektivitet är bra egenskaper! Det var nog din härliga sol semeste som gav dig ny energi :) snygg du är!

2013-02-26 @ 20:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0