Thailand i bilder

Då äntligen ska ni få ta del av bilder från Thailand. Bilder säger mer än ord så egentligen behöver jag väl inte säga så mycket mer. Det var i alla fall två underbara, välbehövliga veckor i värmen. Även fast man kanske kan tro att jag var själv där om ni kollar på bilderna haha så va jag där med mina föräldrar och min fina moster som har lägenhet där nere. De vill bara hålla sig lite mer utanför bilder på bloggen...Enjoy!
Allt för turisterna!
Vårt massage team
Pappa fick lite massage
Bäst fina moster maggan <3
Gick på ansiktsbehandling!
Hyrde moppe några dagar och åkte runt,sjukt härligt!
Gooodaste thairätterna, åt i princip någon av de här varje dag. Chicken sweet and sour och Chicken Massaman.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kan du göra för övningar med knät än sålänge?

Svar: Jag kör mycket cykel, sen kan ja göra benlyft med lite vikt, knäböj (ej djupt), balansövningar och så kör ja lite annat med maskiner hos min sjukgymnast :)
Paulina

2013-03-02 @ 19:03:29
Postat av: Ida

Var har du köpt den vita klänningen du har på en av bilderna? Sjukt fin! :)

Svar: tack så mycket! Den jag tror du menar är faktiskt turkos i verkligheten, men verkligen jättefin och köpt på hm i våras. :)
Paulina

2013-03-16 @ 21:55:57
URL: http://arvidssonida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0