Mys

Har precis snackat massa skit och kollat film med Therese här. Hon bakade även kladdkaka som jag älskar och vi kollade tjejfilm. Kunde inte haft en skönare eftermiddag och så skönt att slippa va själv. Nu ska jag bara käka lite här och sen kommer pappa så ska vi dra till hallen och kolla Malbas tjejer och killar som idag båda lirar. Vi har även match med Telge idag, vi möter Mark borta och önskar tjejerna lycka till och tyvärr kan jag då inte ens va med på bänken idag då jag befinner mig ett par mil där ifrån. Men tror de kommer klara de bra även fast vårt lag (förutom jag) har haft problem med skador och sjukdomar.

Puuss puss!!!


Kommentarer
Postat av: kitt

å hej
har läst hela din historia stackare ,,,,men skönt läsa att du e uppe på benen nu.
men vilken tur att du fått vara hemma hos ma o pa.
jag får hjälpa dig när du kommer till södertälje.
på helgen kan jag komma om du behöver hjälp,,,handla städa etc eller annat.
du vet att du kan ringa mig o jag kan be mina pojkar om skjuts också.tveka inte att göra det kära Paulina.kram på dig

2013-01-09 @ 22:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0