Kvällen


Tjaa!
 
Då är det lördagkväll och dessvärre ingen speciellt rolig sådan. Har sovit länge idag, kollat Kringlan och Knights, tränat, käkat middag hos Claess och nu ska kvällen spenderas i soffan med plugg. Haft en veckas lov som bara runnit iväg och har haft fullt upp så känner att jag nu måste ta itu med plugg. Som hjälp på traven köpte jag precis kladdkaka, min passion, som jag har försökt hålla mig ifrån men ikväll gick det inte. Fattar inte var veckan tagit vägen men tackvare att vi har rätt schysst schema och påsklov om typ såhär 3 veckor så är det inte så farligt haha.
 
Mycket tankar som rör sig i huvudet just nu...Pratade med några om det innan, man känner sig fett annorlunda när man inte tränar. Är typ tröttare även fast jag gör mindre samtidigt som jag ibland har för mycket energi som jag inte kan få ut. Man går också och tänker på allt möjligt eftersom man nu inte behöver fokusera innan eller under träning speciellt mycket utan tankarna springer iväg. Har ju varit i denna situationen förr så känner tydligt skillnad faktiskt när jag nu gått från full träning till skadad igen. Har även framtidsbesult som jag också måste fatta...Spännande och kul men väldigt svårt! 
Bjuder på en bild mig och mitt kära lag som jag coacha igår när vi höll i sportlovsbasket för ungarna. Telge Yellow som vi så fyndigt hette haha! 

Kommentarer
Postat av: Ina

Åh, så söta Yellow Telge är :) förstår att det är mkt tankar! Tänk tänk o tänk!

2013-03-02 @ 20:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0