Dribble for the Cure

Hello!!
Känns som onsdag/torsdag idag av någon anledning, vi alla i laget har varit fett förvirrade idag men det är ju trots allt bara måndag idag. Antar att vi ändrar om våra dagar lite dock då vår vilodag är olika hela tiden och kan va mitt i veckan eller på en helg och fredagar har många av oss inga lektioner o.s.v.
Har haft en rätt skön dag än så länge. Endast en lektion imorse, bridge och sen träning. Var sen och käkade training table (mer hälsosam mat som vi, footballs laget och mens basketball får äta efter vår träning varje veckodag) och hade därefter möte med vår mentala coach. Vi har en mental coach som vi har möjlighet att träffa när vi vill...Träffade han första gången för drygt en vecka sen så idag snackade vi igen. Även fast det är saker som egentligen inte så svåra så säger han det väldigt bra och ger tips som man kan tänka. För mig handlar mest om att jag är nyfiken på vad han har att säga men tror även det kan hjälpa mig mycket framförallt med min skada. Kan numera i stort sett inte kolla på basket utan att tänka på hur folk landar med sina knän eller om det är mycket kontakt är jag ofta orolig att någon ska skada sig. Hjärnan styr våra muskler och om vi lär oss kontrollera vår hjärna och våra tankar kommer de ge utdelning. Man tränar fysiskt varje dag men den mentala biten är oerhört viktigt också. Det är svårt men ska försöka ta del av träningen. 
 
Hittade även bilder från gårdagens cancer stödjande event Dribble for the Cure som vi hade. Bilder med oss och barn, jag kramar om en av våra största supporter, vi får presentera oss själva i microfon och skriva autografter till massvis med barn.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Blir rörd till tårar när jag ser dej på bilden med micken. Tänk att det är vår lilla Palle om står där långt bort i stora världen o blir beundrad och omsluten i en sån fin gemenskap! You go girl go!

2013-10-22 @ 05:39:25
Postat av: Ina

Åh, ni är så betydelsefulla inte bara för era nära o kära utan även för så många andra människor. Åh, de små kidsen ser verkligen upp till er:) ni är viktiga förebilder. Paulina fr.o.m. Sweden :)

2013-10-22 @ 22:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0