Första veckan avklarad!

Heej!
 
Idag har nog varit den första dagen på väldigt länge som inget speciellt utöver min normala vardag här har hänt. Fick behandling innan träningen idag och känslan när man sätter alarmet på 6.30 utan att ens reagera...Mmm college lift, det är tidiga morgnar som gäller men jag är glad vi inte tränar 6am i alla fall. Hade därefter träning i 3 timmar var av vi idag även hade 20-30 minuter av mental träning/prat med vår mentala coach. 
Skyndade sedan iväg efter träning till ett möte för att fixa lite papper som jag behöver göra i och med att jag är en internationel student. Hade därefter min scandinaviska klass som idag handlade om en Isländsk saga...Sådär kul men var bara att sitta och lyssna och ta lite anteckningar. Var redan och gymmade och sköt i hallen. Mina ena lektion var inställd idag så klar för dagen ovanligt tidigt så nu ligger jag bara och chillar. Skypade lite med Jossan som är au pair i Chichago och det var kul att höra hur hon har de!!
Hoppas några av mina team mates kan komma tillbaka nu, för fick precis reda på att träningen är inställd imorgon pga så bra jobb! Det betyder att man kan va uppe sent inatt utan att dö imorgono, yeeey för har inga lektioner heller!! Skönt att kunna bestämma sina egna tider för träning för blir rehab, gym o basket för mig imorgon ändå! Have to get in better shape every day! 

Bjuder på någon bild av bara några få fördelar vi har här...Har ett skåp med frukt, energibitar (power candy typ), nötter, våra vitaminer som vi måste ta, bars och andra snacks som vi får varje dag. De har dessutom ett specifikt fack med vårt namn på där de stället grejer till oss alla.
Har också vår UCLA kyl med bästa chokladdrycken ever, Gainomax kan slänga dig i väggen, Hershey's chocolate milk är bäääst som återhämtningmål! Smakar som Oboy typ men innehåller bara massa bra ämnen..Har även en annan muscle milk men Hershey's är favoriten. 
En annan rätt skön tillgång vi har är att vi kan gå till en jacuzzi eller till cold tub i stort sett när vi vill. Tror de flesta idrottare säkert gjort någon typ av isbad förut,men rätt skönt att bara ställa sig i poolen. Denna veckan var dock första gången för mig och är väldigt bra för att undvika träningsvärk och även skönt för mina knän. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Fan vad gött! Vilken service! Är det bara för er tjejer i laget? Ser att det står 13 muggar så antar det. Ni blir ju behandlade som små prinsessor. Men det är ni värda när ni kämpar på som ni gör!

They treat you like small princesses
beacause you're worth it!

2013-10-04 @ 08:47:21
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0