Single

Då har man flyttat in till sitt single room och kan ju säga att det var en rejäl uppgradering jämfört med rummet jag delade med Lu under summer school. Trivdes egentligen rätt bra där med men skulle nog bli lite jobbigt att bo så litet hela året. Nu har vi (7 st från laget) varsitt single room men de är alla bakom en och samma dörr. Det är lite som en lägenhet, man går in genom en dörr och så finns det ett allrum (bestående av endast matbord) som sammankryter två sidor varav där finns 5 rum på vardera sida. Så jag, Sav, Dom och Lu är på ena sidan tillsammans med en tjej från rodd laget och sen har vi 3 team mates på andra sidan och två andra tjejer (tror de är tennis tjejer). 
 
Har nu packat upp alla väskor, hängt in alla kläder och fixade precis till väggen här. Försökt vara lite kreativ och gjort de lite personligt på de sättet de går att göra. Skulle tagit med mig lite grejer från Sverige, typ matchställ eller något som verkar vara en klassiker att hänga på väggen men tyvärr glömde jag de så gjorde de bästa av situationen och var och fixade bilder idag och lyckades på någotsätt få hop detta pussel på väggen. 
Fixade även en kyl idag från en vän och var på Target och köpte lite nödvändiga grejer...Behöver köpa någon stor kudde att ha i sängen så man kan sitta ordentligt och vet inte om jag kanske ska köpa en tv eller något annars har jag i stort sett det jag behöver. 
 
 
 
Vad tycks?
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Oh, my God, how much clothes already! You need soon more closets!!!! Do you really need that much in that easy climate?
Annars ser det ju helt ok ut! Måste vara sjukt kul att bo så där med likasinnade!
O boy vilket fantastiskt liv du fått, nog för du hade djäkligt kul o bra i S-tälje, men i LA ser det ut att vara flera snäpp
lyxigare o händelserikare! Vi här hemma i helheten gläds
åt dej och snyltar så gärna när vi får titta in i hur du har det
Tack, för att du så rikligt delar med dig i text o foto!

2013-09-21 @ 11:37:57
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Moster Maggan

Helheten skulle vara gråheten. Du vet hur text programmet lurar en ibland@

2013-09-21 @ 11:40:07
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Randi

Hei

Kan du ta et nærmere bilde av alle skoene du har i skapet? og vise dem?

2013-09-21 @ 16:29:55
Postat av: Sandra

Hej Paulina! Jag spelar själv basket och är väldigt sugen på att ansöka till college, hur började du själva processen? Med att göra SAT eller väntade du med det och började skicka ut videor/prata med coacher istället? Kan du inte gör något inlägg där du berättar om hur du kom till college? Jag vet ju att det gäller att man är ute i god tid..
tack annars för en bra blogg, du är en stor inspiration!

2013-09-21 @ 22:43:27
Postat av: Ina

Oh, what a nice room you got , but you should need a Walk in closet!
Fint med fotoväggen med foto på nära o kära, ser allt en skymt av mig också :) hi hi.
Sandra, så roligt att du blir inspirerad av denna bloggen :)
Paulina började inte processen själv till college, utan det var coacher från en massa olika college som hörde av sig till henne först........så det svåra för henne var väl i första skedet snarare att välja ut de bästa!
Kram Ina

2013-09-22 @ 01:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0