Week 1 almost completed

Heey!
 
Då har man avslutat alla lektioner för den här veckan då, är ledig varje fredag (från skola) och träningen är tidig så kommer va klar runt 10-11 på förmiddagen. SÅ skönt! Haft mitt första engelska tal här då, tar en tal klass typ, inte min favorit grej även fast jag vet att jag kan hantera det men de sätter en i lite obekväma situationer och det är bra att jobba på. Ganska kul att höra alla andra tal också även fast idag var vårt första tal, ganska öppen, mer som en berättande story typ. 
 
Träningsvärken är galen, vi alla går runt som stela pinnar typ. Jag har gymmat ofta och hårt hela året men trots det är det träningvärk, så vill inte ens föreställa mig träningsvärken för dem som inte gymmat lika mycket under säsong (eftersom de spelat). Men vi har många olika typer av workout nu,  vi är bara tillåtna att ha visst antal timmar med coacher på grund av regler de har här. Men vi har gym, movement/snabbhetsträning, open gym (spelar), skill workouts, rehab, yoga. Ja de har sett till så att vi har ett packat schema med många olika delar. Jag gillar det och som jag sagt innan, ska verkligen komma i shape nu så har/ska också lägga in extra träningar/skottpass.
 
Helgen ska bli galet varm, eller i alla fall söndag och måndag-tisdag ska det bli 30 grader (hoppas helgen blir lika fin). Vilket innebär att jag garanterat kommer va ute och åka till straden!!! Vet att Sverige också börjar få lite sommar, or am i wrong? Inte 30 grader men åtminstonde inte snö längre! 

Har mycket bilder från spring break så fortsätta bjuda på de! Och just det, jag har världens story att berätta om när vi åkte till San Diego. Har berättat den till så många människor nu men tror fortfarande att det var taget ur en film typ. Men tyvärr det blir inte idag, så håll utkik här om ni vill höra om min San Diego/Mexico story!
 
Här har ni random bilder från Spring break istället från när vi äntligen åkte till Ikea, var i Hollywood med några vänner och middag down town en kväll.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0