Birkenstock

Livet som en athlete består rätt mycket av träningskläder, duschning och tillståndet av att vara svettig. Det är olika träningar per dag, lektion, tillbaka till träning och jag byter typ om 4-5 gånger om dagen (känns som 20). Värmen här i LA gör att man ofta bara drar på sig ett par träningshorts och en tröja och lätta skor är ett måste. Har i stort sett gått sönder mina slides som jag har här och mina flipp flopp som ja har är som att gå på marken och pajar mina knän. Dags att köpa nya helt enkelt och har gått och blivit besatt av de här Birkenstock flipp floppsen. Vet inte varför jag inte kollat på de innan (kanske de att man bor i ett grått Sverige som har regn 9 månader om året) men här i LA passar de perfekt. Förhoppningsvis gör det att jag "dress up" lite mer också då och då men framför allt är det ett bra sköna, snygga och väldigt använda bara skor som jag tänker införskaffa. Lite tveksam när det gäller färgvaltet dock, vad sägs?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0