Long weekend

Phuuu..Då var veckan över. Ett tuff vecka som gått i snigelfart. Tränat hårt och igår avslutade vi med oförbredd kondition vilket tog mina sista krafter. Var och sköt imorse men nu har vi långledigt eftersom det är Labour weekend. Har kondition att göra under helgen och ska som vanligt till hallen och skjuta osv. men ska bli riktigt skönt med någon dag "off". De flesta ska dra hem i helgen men jag ska givetvis stanna här. Ska passa på att dra till stranden, träffa min gamla lagkompis från Malbas som också flyttat hit faktiskt, ta det lugnt och försöka sova ikapp de jag missat under veckan lol. Låter inte helt fel enligt mig, även fast jag önskar jag också kunde få se min familj.
BIld på saknade mamma och mig precis innan jag sa hejdå från flygplatsen. Dröjer dock inte sååååå hemskt länge tills hon kommer hit och hälsar på! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0