2014

 
Bild på hur facebook summerade mitt år.
 
GOTT NYTT ÅR!
 
Då har ett helt år gått....2013 är numera historia och 2014 har redan rullat igång. 2013 var ett riktigt rolit år om man ser på saker runt omkring mig. Basketåret 2013 var det sämsta någonsin, har inte tränat en basketträning eller spela en match på hela året. Helt sjukt asså! För 2 dagar sedan var det min årsdag sedan operationen ( har gått mer än 1 år sedan jag skadade mig dock) och jag är inte tillbaka än. Det går lite fram och tillbaka men för bästa tänkbara hjälp och det får ta den tid det tar. 
 
2013 var däremot ett stort år på andra sätt. Det var året jag tog studenten, ett minne och en upplevelse för livet. Efter mycket slit under mina skolår tog man alltså studenten och hade en helt fantastisk dag. Fattade också mitt stora beslut om att åka på college. Var mycket collegeprat under våren, sedan blev det visits i maj och därefter signade jag för UCLA där jag spenderat min tid sedan i augusti. Rätt stor livsförändring att flytta från Sveriges Södertälje till LA men kan inte ha hamnat på ett bättre ställe. Jag tog även körkort 2013, var 2 veckor i Thailand med familjen och åkte till Turkiet med mina tjejer. Finns mycket att säga om året men det är några rätt stora avgörande händelser i livet som jag fick ta del av 2013. 
 
2014 har nu invigts och har börjat bra då det är lov så varit fri från skola, tagit hem vår första conference game vinst och har haft allmänt kul med folk här på skolan. Ser verkligen framemot detta året och detta ska bli ett grymt år båda på och utanför plan. 
 
Önskar er alla en riktigt god fortsättning! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0