Nu vet jag....

....jag fick svar av H&Ms kundserice och dem säger att den rean som jag snackade om innan, den släpps för alla på FREDAG!!!

Så passa på, det kommer finnas massor av kläder för 1/2 priset!

Håll utkik!

Ps. Det blev och kommer inte bli att jag beställer något för jag ska ju till Thailand nu om drygt 2 veckor (visst de ni de??, hahah har nog tjatat rätt mycket om de) och då är det ju knappt lönt att köpa sådana kläder när det inte är lång tid kvar tills jag  åker och hinner ändå inte använda de innan jag sticker. Ds.


Kommentarer
Postat av: Sofia*

på fredag? jag fyndade en massa saker redan idag, tisdag. konstigt... kanske allt släpps på fredag? :/

2007-11-27 @ 22:32:08
URL: http://extraordinary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0