Armbandssamling

Har fått lite önskemål av att ni ville se lite samlingar av mig så jag tänkte visa er alla min armband ( min armbandssamling). Vad sägs om de?

image1451


image1450

Från vänster högst upp....

♥ 3 st armband som jag gjort själv
♥ Svart armband med rosor Glitter
♥ Gjort själv av sidenband och gammalt armband
♥ Vitt pärlarmband från Marmalaid
♥ Rosa gammalt med hjärta Guldfynd ( tror ja )
♥ Svart och grått armband Second hand


image1452

Från vänster högst upp....

Trä armband mammas gamla
♥ Armband jag gjort själv
♥ Silverarmand med gröna pärlor, gåva
♥ Rosa väldigt sött armband gåva
♥ SIlverarmband med berlocker Guldfynd
♥ Vitt pärlarmband Gekås


Här förvarar jag mina armband, i en älskar dig skål, haha.

image1453


Är sådär nöjd med min armbandssamling saknar ju de här...


Vad tycker du om mina armband?

Har du många armband?

Vill du se fler samlingar av mig? Några exempel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0