Åkring pics

Sagt och gjort. Here is the pics. På de knasiga tåget på väg hem i måndags blev det utan AC och utan serveringsvagn. Istället en snutig anställd som bara sket i oss som var tvugna att sitta i hettan utan något att dricka. Några bilder gick det inte heller att ladda upp. Hade internet där eftersom min kompis Rebecka hade med sig sitt mobila bredband.
Men
här är bildern från åkringturen!


Jag och Elli, först ut.


Shiho, najsa flytvästa var, lite centimetrar förstora bara. Min i alla fall.


Nästa girls på ringen, mina två kompisar.


Än så länge gick det bra eftersom båten ej börjat köra...


...men sen ploppade en i när båten började gasa.



Simmade in till land. Haha i vattnet flöt flytvästarna upp som in i. Våra knäppon. Ingen vacket bild direkt.

Har du åkt åkring någon gång?

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Det såg riktigt kul ut! :) Skulle också vilja testa.

2008-07-30 @ 12:35:32
URL: http://cassandrasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0