Vilket väder

Godmorgon!

Jag vaknade runt halv nio ( fast jag la mig ett, how? ) och då sken solen och det var jättefint/ vårigt väder, men nu.....nu är de skitgrått och små regnar, hallå var tog solen vägen, så snabbt den försvann bara på en timme.

Idag ska jag spela match!! Ska bli kul, det är ett väldigt bra lag vi kommer möta, de kom tvåa i lundaspelen ( som är en stor tunering ) så de blir inte lätt men jag ska göra allt vad jag kan för att vinna.
Ska även träffa en tjej som jag ska spela fyrhändigt piano med idag, men har inte bestämt tid med henne än.

HA De bäST!!


image1397

Ohh längtar ännu mer till sommaren när jag ser denna  bild. Den kommer från VILA som ni säkert vet nu.
Se  fler  här,  här,  här  och här.

Vad tycker ni om denna eller de andra bilderna?


Update: NU ÖSREGNAR DE!

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

Älska sommaren!

2008-03-01 @ 09:52:11
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: ANGELICA

Sååå fin bild! :)

2008-03-01 @ 10:31:44
URL: http://annihoneys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0